Alla Semlors(Hjärtans) Dag!

Sprang runt som ett tok igår och letade semlor! Jag och Natalie kutade runt som dårar, och inte en enda affär hade SEMLOR! "Ge mig en semla förihelvete!!" Sen, det dyraste jävla cafét i stan hade semlor, och jag köpte 4 semlor för 116:- jävla kronor! Och en sak kan jag säga, så goda var dom inte för att kosta så mycket. ..HUFF!! Hittade iallafall en jätte stor ros till älskling och en giraff som håller i ett hjärta. Jag önskar att du hade förmågan att se dig själv igenom mina ögon så skulle du märka hur speciell du är för mig! Jag älskar dig så mycket. Grynet kommer snart till mig också, gissa om att vi ska dricka bira och snacka skit! :) Watch out sundsvall, here we fucking come!!!!




Jag tror inte du vet hur mycket vi egentligen tycker om dig, hur synd vi tycker om dig. Medans hon hjärntvättar dig, alla andra märker.. Men inte du! Samtidigt som jag vill slå och hata dig, vill jag krama dig och säga att allt kommer bli som förut. Men jag kan inte ljuga, ingenting kommer bli som förut. Du kommer aldrig bli som förut.. Din "fina fruga" ägnar sina dagar åt att ljuga för dig för att vi ska försvinna ur ditt liv, medans du jobbar och sliter så att HON kan shoppa.. I slutändan, får hon allt tillbaka. Var så säker!!  Jag hoppas du märker, innan allt försvinner. Hon är inte bra för dig, hon är inte bra för någon... Jag älskar dig, men nu är det bara för mycket.

Kommentarer
Postat av: Gryn

Hahaha jaa watch out ;)
Då kommer vi att våldsgästa varendahem i sundsvall och fortsätta på våra superdumma citat
"När jag får körkort ska jag fan ta bilen till busshållplatsen!" HAHAHA Smaaartass Madde ;)
LOVE

2007-02-19 @ 19:31:49
URL: http://inferno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0