Bother

Jag låtsas att det inte rör mig, men det gör det. Jag hatar varje ord ni skriver till varann.. Min egen jävla svartsjuka kväver mig, jag exploderar invändigt. Jag hatar mig själv för att få dig att tro att jag inte litar på dig. Jag litar på dig, du är mitt liv.. Martin Andersson, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!





Nu är jag där igen, på den hårfina gränsen på att bryta ihop...

Jag frågar mig själv hundra gånger, men kommer aldrig till något svar.. Hur länge ska vi få ta din och din flickväns skit? Du är fan våran pappa, kött och blod. Rakt igenom, det skulle kännas något bättre om du någongång kunde ta vårat parti. Istället för att ta ett som bara är lögn och ren jävla falskhet rakt igenom. Jag skriker invändigt, du som brukade höra, hör inte.. Jag fattar inte, jag orkar inte fatta, jag vill inte fatta.

"du&jag (vi) är rätt lika" remember?



Kommentarer
Postat av: Gryn

Hold on little girl

2007-02-12 @ 23:41:56
URL: http://inferno.blogg.se
Postat av: Gryn

Love you

2007-02-12 @ 23:42:13
URL: http://inferno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0