~

You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing


I'm ashamed of my life because it's empty



Allt som du trodde att jag var föll i hop framför fötterna på dig..

Allt går runt, jag snurrar runt i cirklar.. Vet inte när jag ska stanna eller hur jag ska stanna, allt rusar förbi mig, jag hinner inte greppa något.. Jag vet inte vad jag vill, vet inte ens om jag vill något överhuvudtaget. Mitt ute i det tomma intet är jag nu, ensam.. Jag hör ingen, ser ingen. Jag vill inte höra någon, jag vill inte se någon. Det plågar mig att veta att jag inte orkar med mig själv längre, jag vill inte vara såhär. Osäker och rädd.. Så jävla rädd för att lämnas ensam, medans jag själv stöter bort alla i min närvaro. Förlåt!



Andersson, i med och i motvind
Forever and ever babe...



I carved your name on the bullet so people would know,
that YOU were the last thing going through my head


Kommentarer
Postat av: Gryn

Jag älskar dig stumpan. Finns här

2007-03-20 @ 14:16:14
URL: http://Inferno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0