Scream!

Martin, föralltid!!





Inga rakblad kan svida som du, det har jag kommit fram till nu....

Hjärtat slår frivolter, jag vet inte om jag ska vända om eller fortsätta gå. Det är ingen mening att gråta, ingen mening att skrika. Du ser ändå inte, du hör ändå inte. Jag inbillade mig själv hundratals gånger att sådana som du kunde förändras, men sådana som du kan bara förändras på det dåliga sättet. Men aldrig komma tillbaka till det bra... För varje svek drar jag mig ett steg tillbaka, jag är redan flera mil i från dig... Ingenting kommer bli som förut, ingenting..






När du inte ser vägen för mörkret, så är ljuset din bäste vän.  När du står stilla i livet och inte kan se din framtid, så är en medmänniska din bäste vän,  som kan hjälpa dig att se framåt. Det är ingen som kan gå före dig i ditt liv, för att visa vägen. Men det är många som kan gå med dig, för att hjälpa dig på vägen dit. För blundar du för ljuset, så går du av vägen. Stöter du bort andra, så är det ingen som hjälper dig när du gör det. Och står du stilla, så kommer du ingenstans.
 

Kommentarer
Postat av: andersson

:|

2007-02-15 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0