Född i månad 13

Hurt - Falls apart

Japp, idag är man född i månad 13. Ångestens tecken.. Det är fan inte alltid lätt.. Var i bergsjö i går, grymt kul! Men efter ett tag startade 3:e världskriget mellan Camilla & Sandra, för en Cascada låt. Skamligt! ;) Så nu sitter man här, bakfull och jävlig. Men supsugen som aldrig förr! Helt galet.. Klev upp för drygt en timme sedan, om jag inte minns fel så var klockan 17:06 när jag kollade på klockan då jag slog upp ögonen. Ännu en dag är förstörd, haha.. Tommy han ligger och sover än han och han lär inte vakna på ett tag, nu måste jag bara fåtag på något att göra innan jag dör av tristess. Ölen lockar, men då slår mamma mig på fingrarna! :D Haha. Sitter och pratar med den fulla mannen Josef, som är fullast i sverige! SKAMLIGT! ;)


Bilder kommer från bergsjö....

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0