idiot prayer..

This prayer is for you, my love
Sent on the wings of a dove
An idiot prayer of empty words



Jag förstår fortfarande inte, jag orkar inte mer heller.. Hur kan du vara så elak och sedan säga förlåt och tro att allt blir bra? Newsflash, det blir inte bra.. Det kommer aldrig bli bra. Det spelar ingen roll hur mycket du trycker ner mig nu. Jag kan knappast må sämre.. Jag har tagit skit från dig sen du muckade, och jag har fått nog nu. Jag orkar inte mer, jag vill inte höra mer. Är det meningen att jag ska gråta ögonen röda och vara sömnlös för att du säger elaka saker? Eller är det bara jag som tar åt mig som en svamp? Jag känner mig iallafall helt maktlös och värdelös, och det kan ingen ändra på. Men misstaget tänker jag inte göra, och det nöjet ska du inte få. Aldrig mer rakbladet, jag klarar mig ändå.. Även fast det ekar i mitt huve om och om igen.......
"I hurt myself today, to see if i still feel i focus on the pain, the only thing thats real"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0