Inte påmålad och falsk som andra..

Yeah, nu har man nyss duschat bakfull som man är ;) Hade rätt roligt igår faktiskt, av det jag minns. Men Sandra hade det mindre roligt, i feel for you baby ;) TOIIIILET! Sen träffade jag och sandra LINUZ! MIN LINUZ!! Awh, lusjävel vad jag saknar dig!

Kom hem vid ungefär fyra, satt mig vid datorn och rökte litegrann, sen gick jag och la mig och somnade ifrån Tommy som stog och knackade på dörren, stackarn. Så nu idag, är det fest igen.. I bergsjö, FTW! Nej nu ska jag försöka få liv i Tommy som sover så sött än..




NI KAN DRA ÅT HELVETE, FALSKA JÄVLA AS!!
jag vill slita av dig huvet och skita dig i halsen, ÄT GRUS





What ever happened to Sex, Alcohol, and Rock'n'Roll?

Now we've just got AIDS, crack, and techno.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0