It all falls apart you see

Jag fattar inte hur jag kan göra mig så jävla dum varje gång. Man ska inte lita på folk, jag litade på dig och hoppades verkligen att du var ärlig, för jag berättade för dig. Att jag behöver inge mer oseriöst i mitt liv, mitt liv är redan så jävla oseriöst det kan bli. Du lovade mig att du sa sannigen, men nu med facit i hand frågar jag mig själv hur jag kunde vara så jävla dum. Jag förstår inte hur jag låter folk trampa på mig hela tiden, och jag bara tar emot. Det får mig bara att hata mig själv för att jag inte orkar stå emot. Jag är värdelös....


I cracked my head and broke my. I correct my head and broke my.  I cracked my head and broke my heart


And I don't feel the need to go on. I was happier singing along the way. I had things, I need to
say But now it's like a swallowed tape. That holds up my face from inside, as everything just falls apart
'Cause everything just fell apart for me



image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0