Student firande

Japp, då har man stått på stan och stekt sig i dag i solen och kollat på alla studenter och min kära kusin Emelie! Så vacker, och så full... Hahah! Sen bar det av mot svartvik, jag, Anki, Lidde, David, Emelie och Danne gled i impalan och poppade Stray Cats. Det var då jag kände att det verkligen var sommar, och det pirrade till i magen på mig! LJUVA SOMMAR JÄVEL! Nu sitter jag här, halft nyvaken och väntar på att någonting ska hända eller på bättre tider. Tommy är på krogen och super vettet av sig, och här sitter jag i min ensamhet och väntar på att ölen ska rinna i morgon med mina flickor; Camilla & Sandra! "inga kan kröka som vi" ;) Sen har man förlängt håret också, damn im hot! ;) Långt brunt hår.. Det är metal! Hahah

Jag mår inte bra för fem öre, men det får gå ändå. Som allt annat, även fast man inte vill..
Det är så mycket som har rasat under dom här dagarna som aldrig kan fixas..
Och det får mig att skrika innombords...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0