say that you'll stay

Dagens Låt ; Oasis - Don't Go Away


With all the things caught in my mind
And I wanna be there when you're...
Coming down
And I wanna be there when you hit the ground
So don't go away say what you say
But say that you'll stay
Forever and a day...in the time of my life





Nu balanserar jag igen, jag vet inte vart jag ska eller vad jag ska göra. Förvirrade känsla, jag vill spy. Hur kan det kännas så fruktansvärt jävla idiotiskt? Och den där ekande & tomma känslan av saknad ska man inte tala om. Det är sjukt hur man kan sakna en människa så pass mycket. Jag vill ha dig i närheten.. Skolan börjar nästa vecka och jag har ingen lust alls, den rann ur mig för längesedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0