The past is real

 


My weakness is that I care too much

And my scars remind me that the past is real

I tear my heart open just to feel

Drunk and I'm feeling down

And I just wanna be alone

I'm pissed cause you came around

Why don't you just go home

Cause you channel all your pain

And I can't help you fix yourself

You're making me insane



Det känns förjävligt rent ut sagt... Men det kanske är meningen att det skulle bli såhär? jag orkar inte me det. Det är förstört nu, det finns inget att göra åt det. Helt förstört, mitt liv är upp och ner. Jag vill kräkas! Det gör mig äcklad och illa mående.. Allt jag är involverad i förstörs, jag klarar ingenting. Jag kan inte ens hålla dom jag håller mest kär. Det drar mig i varsin del, jag är kluven..




Att vara stark är inte att aldrig falla, Att alltid veta, Att alltid kunna. Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppas högst, eller att vilja mest. Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att alltid komma längst, att alltid lyckas. Att vara stark är att leva livet som det är, Gå igenom svåra perioder acceptera det, Att falla till botten, Slå sig hårt. Men ALLTID komma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0