Rubrik

Det finns väl ungefär 1000 grejer man kan skriva i en blogg. Till exempel, hur man ser ut, vad man har gjort under dagen, vilken telefon man har, vad man ska göra till helgen, om man ska resa någonstans och sedan lägga in bilder vid alla tillfällen osv. Men ärligt, hur intressant är det att läsa på en skala ett till tio? - none.. Ingen jävel läser min blogg vad jag vet, men skulle man vara en uppblåst sönderblonderad liten hora med silikon bröst skulle visst alla läsa. Och om jag skulle notera stort på alla communitys jag är medlem på att jag har en aktiv sex blogg där jag berättar hur mina sexuella relationer har varit och hur många jag har varit med..Då hade jag varit populär minsann! Tss, skärpning! Hur utseénde fixerad får man vara som människa. Vad fan har ni för moral? Visst, jag är blond. Men hur kommer det sig att killar och folk överhuvudtaget bara drar sig till blondiner med ett gott utseénde och en kass personlighet? Det är näst intill skamligt, och pinsamt. Jag blir ärligt förbannad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0