Drama Queen

Dramatiska jävla människa, hur orkar du med dig själv? Om jag vore dig skulle jag uppsöka närmaste bro och ta mig ett svanhopp. Ordet tragisk uppfanns dagen du föddes. Och du skäms inte? HAHAHA, du är ett jävla skämt!



Vilken fruktansvärt bra dag :) Jag har inte mått såhär bra på länge, lite ångest har jag allt.. Men det är sånt man får ta. Jag har nog inte vaknat bakfull någongång och sedan haft en kanon dag, men kan den bli något annat när man är med en person man beundrar och tycker om så jävla mycket? Morgonen var ändå bäst ;) MYS! För övrigt, om man bortser från att jag mår så jävla bra idag så finns det folk jag egenhändigt skulle kunna strypa med mina bara händer. Och bara skratta medans dom grävs ner, ni gör mig så otroligt förbannad och äcklad så det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0