Nellies dop.

Ja då har man varit på dop. Och jag kan ärligt säga utan att ljuga eller tveka en sekund på att hon är den sötaste ungen som finns! Inte en tår fällde hon fast hon fick träffa 60 personer och hälften av dom har hon bergis inte träffat. Kyrkan gick rätt så fort, och såklart så filmade jag. Sen var det fika och grejer i granloholms kyrka..
Bilder kommer...

Och idag blir det utgång hoppas jag, om folket bara kunde få fingrarna ur arslet och sluta vara så jävla efterblivna?Fel att bara göra som det är sagt istället för att ändra sig hela tiden? Men som vanligt, så blir allting som jag är involverad i bara skit. Och allting jag gör blir bara fel. Även om det är en god gärning, så är det alltid någon som blir sur..
i wish i was perfect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0