16:31

Fredag den 24 april 2009. Denna jäkla rygg värk tar verkligen kol på mig, det gör så sjukt ont! Det är väl så när man är en hårt arbetande kvinna antar jag! ;-) Nej fy.. Hela morgonen har gått åt till att spela the sims deluxe eller vad det heter. Snacka om rå torsk, alla mina karlar har dött, eller iallafall två av dom. Jag är både tillsammans med en tjej och en kille, flera av mina barn har socialen tagit och andra på militärskola. Och nu har jag hela fem barn. Haha, snacka om att känna sig som 12 år igen. Men det är jävlar så kul tycker jag, eller så är det jag som fastnat i ett stadium där jag inte växer upp? Vad vet jag...  Jag vill ha 3400 kronor, NU! Jag vill så jätte gärna ha den där grejen, som jag alltid önskat mig. Men med min ynka inkomst just nu räcker det fan inte när man både har hund, bor själv och vill handla lite till sig själv. Så då får man väl lura någon att sälja röven sin om man någonsin ska ha råd med en sådan apparat.. Skämt å sido


Det är grymt varmt ute idag, ren och skär sommar känns det som. Men man blir genast lika deprimerad när man ser snön som gömt sig på vissa ställen där solen inte ligger på. Jag är verkligen jävligt less på snö, jul, kyla, vinterjacka, vinterskor, vantar, halsduk. Är så piss less att jag skulle kunna slänga precis allt åt helvete och frysa ihjäl istället. Finns lixom ingen mening ändå, livet suger alldless för mycket och tar för mycket betalt. En hora med andra ord....

Nu ska jag gå,och tjusa med min kära ögonsten med 4 ben och hår. Och så vill jag säga grattis till grynet till hennes lilla knodd som visade sig vara en pojke! Hurraaaaaay...

Chila bebisen


Bjuder på 2 sjukt sköna låtar, heja heja heja:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0