Bitterfitta!

Ibland är jag en jävligt arg,tvär och sur jävla bitterfitta. Men kan man bli något annat? Jag hatar verkligen när folk säger en sak och gör en annan. Hata är ett starkt ord, men utan att tveka menar jag varenda jävla bokstav. JAG HAAAATAAAAAR! Jag förstår inte vad det sitter i. Jävla folk!

Från det ena till det andra, så har jag inte gjort mycket alls idag. Varit och spelat biljard, samma som igår. Och tommy vann över mig den jäkeln, men idag tog jag revanch. Fast inte mot han! Haah.. 4-1 Till mig först mot linus, men sen vart det 4-3 :( Men jag vann ändå! Det är väl det som räknas.. Så nu är klockan 4 på morgonen och här sitter jag med en kopp kaffe, iskall om händerna och är jävligt förbannad och less. who do you think your fooling?

Längtar tills om ungefär 2 veckor när det där kommer, det där med stort d. Och vad det är säger jag fan inte. Folk är tillräckligt nyfikna, så nu har ni något att fundera på era suckers... fuckers


Och en arg bitterfitta lyssnar just nu på;
http://www.youtube.com/watch?v=yX1LGUOvGsM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0