hard working woman!

Jag har inte sovit en endaste blund i natt. Helt på sanning! *Haha* Jag satt vid datorn och spelade the sims för ovanlighetenskull och tittade på klockan. Och den var fan kvart över 4! Hujeda mig, så då gick jag och la mig på soffan och drog igång en film. Duce Bigalow i förhoppningar om att jag faktiskt skulle somna. Sen när filmen var slut och tommy var slut och hundarna var slut så tittade jag på klockan, det är ingen idé att somna den tiden på dygnet för då kliver man inte upp förrän på kvällen. Så jag gick ner i tvättstugan och var en riktigt hardwork woman och tvättade upp all tvätt som fanns i denna lägenhet, som just nu hänger på tork. Känns som en evig väntan när man inte sovit ett endaste dugg på hela natten då känns 30 minuter flera flera flera flera timmar. Men jag begav mig till ica i vilket fall som helst, i mina svarta siden pyjamas. Vem bryr sig.. Sen kom jag på en sak inne på ica, och som tur är syns inte allt som faktiskt är. Men lite generad vart jag allt. Så nu sitter jag här och väntar in den fruktansvärt långa halvtimmen så tvätten får torka klart och tjatar på humlan att hon ska uppdatera sin blogg oftare. Fan... utan blogg så vet man ingenting om andra nu för tiden. Tittade in på grynets blogg med, vilken jäkla party kula. Längtar faktiskt tills jag få se hur lillen ser ut när han faktiskt kläcks fram. Den som väntar får se.. Nej nu ska jag göra mig en kopp kaffe, invänta tiden, tänka och längta efter bättre tider och väcka tommy så någonting blir gjort idag! :)

Uppdaterar senare om ork finns.
Annars sover jag!!


Kommentarer
Postat av: isra

Frågestund på min blogg<3 fråga vad du vill o fin blogg :D

2009-04-29 @ 19:44:47
URL: http:// israas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0