Konstigt

Jag har sovit väldigt konstigt i natt, mycket tankar och mycket känslor som kryper fram. Jag känner nåt så sjukt mycket för hans lilla dotter, så jäkla hemskt och ofattbart. Men jag hoppas verkligen du är någonstans där du mår bättre nu, jag är i chock. För jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att du mådde såpass dåligt. Världen var helt enkelt för bra för dig..

Kändes faktiskt jäkligt bra att få prata med catte igår, att jag fick höra alltihop från henne känns bra. För hon har trots allt varit min bästa vän, och dagarna i karlstad är nog något vi sent glömmer. Tack för allt det roliga min vän.

Som hemma fast annorlunda, sockjävel

Var ute och gick igår, och precis innan jag gick tittade jag ganska så ödmjukt på min kamera väska som stog alldeles övergiven i hörnet.. Vad fan skulle jag med en sån där kamera till om jag ändå inte använder den tänkte ja. Såg jag tog med den ut när jag gick med hundarna och tog några skapliga bilder på mina 2 fyrbenta barn. Att någonting som inte ens kan prata kan förstå en så mycket och betyda så mycket. Det tycker jag är en liten gnutta sjukt, för jag kan nog inte tänka mig ett liv utan dom där 2 krabaterna.. Harley & Chila.

Här kommer lite bilder;


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fina hundar. Visst är det amstaff? Jag har en hane på 2,5år. Bilder finns på bloggen

2009-05-03 @ 03:45:26
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Tessan

sv: Min är oxå en blandning mellan Amstaff och Pitbull. Men han är mest Amstaff.

2009-05-04 @ 02:09:14
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: vilma

hej vännen.ååh så fina kort på sötnosarna tycker jag:-)

ville bara skriva att du får både puss och kram av mig efter att jag läst dina nyaste inlägg..:-/



puss!!!!!!!

2009-08-26 @ 01:47:38
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0