People changes.

People changes, things goes wrong, shit happens, life goes on.

Under min morgon cigg funderade jag, riktigt mycket på vad folk förändras. Vissa som jag känt som jag visste allt om, eller det mesta är som främlingar. Ofattbart vad folk kan förändras under 2-3år.. Det gör mig ganska nedstämd, för samtidigt som jag stog och funderade slog det mig. Det är inte alls mina vänner, för nu vet jag ingenting om dom och dom vet ingenting om mig. Det är rätt tufft att komma till instinkt om vissa saker som man trott har varit bra som egentligen är ren och skär skit, och dom man trodde absolut inte skulle höra av sig hör av sig. Det är bara bevis på vad det är för kvalité på människa, en bra människa med andra ord. jag uppdaterar inte här så ofta och det är pga brist av intresse samt tid, men här kommer lite bilder iallafall..

MotorcykelMammas älskling, mitt allt
http://www.youtube.com/watch?v=hUOsXSkOLj0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0