Söndag

Jag finner inga ord... Nåt så fruktansvärt hemskt, stackars lilla pojke.
Världen är bra orättvis! Jag blir väldigt illa berörd, ledsen.
Sov så gott, Victor.
( http://denstarkastestjarnan.blogg.se )
Tusen tankar och kramar till hans familj,
Kan inte säga med ord hur jag beundrar er att ni klarar detta.


Från andras sorg till vardag.. Helgen som varit:
Fredagen vart det inte alls mycket gjort, mest bil åkning och malan med hundarna. Känns så sjukt bra att inte känna suget på att dricka varje helg jag är så otroligt trött på att ens se en öl, höra om öl, lukta på öl. Usch! Finner inget nöje alls. Och i går, var vi bortanför bollnäs om jag inte missminner mig på bilmässa. Helt värdelöst! Mitt i allt värdelösa såg jag nog en av sveriges snyggaste cadillac? (tror det var cadillac) sjukt snygg, och jag brukar inte alls gilla och titta på bilar. Men den kan gärna få bli min. JÄTTEHJÄRNA, vattenskalle!

Nu ska jag dricka upp min kopp med kaffe och vänta på mina 3 beauties som ska vakna.
Bjuder på en riktigt skön  låt:
Laurent Wolf - No Stress



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0