Utfyllnad, i brist på annat

Namn: Madelene
Smeknamn: Madde?
Piercingar: Tungan, naveln, läppen, industrial & öronen
Tatueringar: Yes 9 stycken.
Längd: haha, shorty, hela 1.58 cm.
Skostorlek: 37.
hårfärg: Mörkblond, men nu platinablont.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Oftast
Dricker du: det gör jag.
Använder du droger: hell no!
Röker du: ja de gör jag.
Vilken parfym använder du: Beror, men oftast jennifer lopez & naomi campell (stavning?).
Vad är du rädd för: Spindlar , Ormar & Branta trappor
Gillar du att tvätta: Nja. Gillar och gillar, det är en vana

Din första:
Operation: Halsmandlarna.
Första piercingen: Naveln
Första sporten du började med: Handboll
Första husdjuret: En hund.
Första semestern: Hm, inte fan minns jag de?
Första konserten: Cannibal corpse.

Just nu:
Äter du: nej nej.
Dricker du: Kaffe.
Lyssnar du på: Ingenting, tvspels musik :-s
Väntar du på: Bättre tider iguess.
Tittar du på: Det jag skriver?
Har du på dig: Siden byxor och t-shirt.

Din framtid:
Barn: Kanske.
Giftemål: Tror jag inte
Karriär: Tatuerare/Piercare.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej?
Tappat bort glasögon/linser: Jaa, hundra ggr
Brutit ett ben: Ja. handleden.
Rymt hemifrån: Haha, kan ha hänt
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Absolut.

Senaste:
Film du hyrde: Pineapple express.
Låten du hade på hjärnan: Haha, emil i lönneberga.
Personen du ringde:  Sanna.
Tv program du tittade på: Ja, det minns ja inte.

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Nja.
Utnyttja någon: emot.
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: För.

Favorit:
Mat:
Kööörv.
Låt: Finns sjukt många, men apologize lessnar jag aldrig på.
Sak att göra: något som får mig att må bra.
Dryck: Coca cola.

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt:  2 gånger!
gånger ditt hjärta brustit: för många.
Hjärtan brustit på grund av dig: Kan hända
Personer från grundskolan du har kontakt med: några stycken.
Ärr du har på kroppen: hm.. över 50 skulle jag tippa på iallafall

Senaste:
Tidning du läste:
Dagblader.
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Haha, räkningar.
Personen du fick sms av: Pappa.
Saken du köpte: Har inte köpt något idag faktiskt utom kina mat.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Åkt bil.
Var det kul: Nja.
Hur tidigt stiger du upp: Haha hemligt.
Gillar du att slåss: Beror på situation.
Vad ska du göra ikväll: ingenting
Var har du ont: Ryggen & knäna.
Använder du hårspray: varje dag.
Kan du stå på händer: njae?
Håkan Hellström eller The Ark:
håkan!
Salt eller socker:  Salt!
Gillar du ketchup: Ja.
Kan du sjunga: Nja.
Mer värt än guld: Familjen & mina närmaste.
Ett land jag helst vill besöka: Miami!
Ska bli skoj: Sommar
Ska inte bli skoj: Det vet jag nog inte?



Kan någon som känner mig hjälpa mig att designa min blogg?
JAG KAN INTE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0