Baconfeber, kanske?

Kanske är en släng av baconfeber man fått? Jag har ont i exakt hela kroppen, tungt att andas och det river i bröstkorgen när jag hostar. Och jag har faktiskt förstått som inte många andra, svininfluensan är inte likamed döden. Så det oroar mig inte ett dugg om det skulle råka vara det!

Nu såhär på kvällskvisten har jag tagit mig ett jävligt avslappnande bad och sedan gjort en blogg till bonebreaker Ellen, eftersom jag tycker hon ska bli som folk hon med och skriva lite blogg! Haha, för nu för tiden vet man ingenting om någon om dom inte har blogg. Trots att man känner varann väldigt väl! Fast jag och Ellen är värre än kärringar på kafferep, så vi vet nog det mesta utan blogg. Men tycker hon ska ha en ändå! :-) Punkt!

Nu är det faktiskt bedtime för min del
innan denna förbannade ryggvärk gör att jag går i delar och ligger och skriker som en liten fjant! Skämt åsido, ont i ryggen har jag.. Men jag behöver inte skrika som en fjant, för det gör andra så bra ändå! Jag och mamma är dom enda som vet vem det är. Haha, blir ni nyfiken? Nej, godnatt nu. Sov inte gott, för jag ska sova skönast! So long you MF's! Uppdatering sker väl i morgon eftersom jag har ett sånt fruktansvärt tråkigt liv!













Kommentarer
Postat av: ellen

hahah! fan vad bra madde:D kanske ska ta och lära mig att skriva en rad i bloggen min;) hahahha

2009-12-09 @ 17:32:30
URL: http://elleeennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0