En dålig.....

En dålig uppdatering, sorry för dom som är så pass intresserad och läser. Tror inte det är många! Idag har jag inte gjort mycket, och inte igår heller.. Låg som en död sill på soffan efter jag spytt av för mycket  hostmedicin. BRA DÄR! Det var länge länge länge sedan jag spydde så, man får väl skylla sig själv antar jag när man inte läser som folk och råkar ta lite för mycket. Idag värker huvudet som aldrig förr och varje tanke på hur host medicinen smakar får mig att vilja kräkas ännu en gång. Så därför har jag inte tagit den idag, även fast jag borde. Så denna natt blir en till natt med sjukt mycket hosta och hals ont. För jag tänker inte ta den där medicinen igen...

Nu ska jag titta runt lite...
Kanske glida in på Eriks blogg eftersom jag läser den nästan varje dag. Bara för att han är så jävla bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0