Grisknorr?

Doohh! Jag hostar så hela bröstkorgen värker! Det gör sjukt jävla ont, och jag tycker väldigt mycket synd om mig själv. Eller inte... Snart kanske det växer ut en liten grisknorr och näsan blir intrykt i ansiktet. Vem vet? Svininfluensan är ett sånt jäkla hysteri just nu... Men det skulle direkt inte förvåna mig!

Idag har jag varit väldigt skötsam och varit på skolan. Fett tröttsamt, men nöjd när jag gick därifrån. För imorse slog tanken mig faktiskt att jag tänkte stänga av klockan och sova vidare. För jag kände att jag verkligen inte pallade, tills jag gjorde ett ryck och klev upp och tvätta av mig, klädde på mig och borstade tänderna. Fit for fight!

Men trots en sån "icke hårt arbetande dag" tvär slocknade jag på soffan när jag kom hem. Jag var helt färdig och är det än.. Man kanske blir det innan grisknorren slår ut! Vem vet, men den som lever får se.

Någon som har tips på sidor på internet på schyssta dam underkläder, skor & kläder? Som inte kostar en förmögenhet!




i love love love you










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0