Halstabletter+te+chila!

Gosh.. Min hals dödar mig snart! Och mina luftvägar.. Jag hatar att vara sjuk! Längesedan sist, och hoppas det inte kommer hända oftare heller.. Trots te drickande hemma hos my beloved friend Tanja och att jag ätit halstabletter som godis går det inte över. Och lindras inte ett dugg!! :-( Så nu, vet jag inte vad jag ska göra. Tagit en ipren nu iallafall och hoppas på att jag får sova i natt. För natten som var, var ett rent jävla helvete. Får nog koka mig en stor kopp te, äta lite fler halstabletter och mysa med Chila och hoppas på att det kan bli lite bättre. Haha shit, man tycker män är väldigt duktiga på att överdriva när dom är sjuk, men tror inte kvinnor är så mycket bättre. För dom tycker mest synd om sig själv.. Jag gör det iallafall!

Imorgon är det några jäkla jobbiga men få timmar, om jag pallar. För jag kan knappt andas! Fast det skulle vara väl behövligt så mycket som jag slarvat på senaste tiden. Not good at all! Jag började ju där för en anledning trots allt.. För att jag ska vara där och göra det jag ska! Det är det som kallas logiskt tänkande...? Kalla mig nörd eller vad du vill, nu ska jag titta klart på happy gilmore som går på 6an och spela ett "äkta torsk spel" på facebook. Fishlife!


puss & godnatt
i miss you sooooo












Kommentarer
Postat av: jessica

prova Bafucin, halstabletter ifrån apoteket =) och drick te't med riven ingefära

2009-12-10 @ 11:29:02
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0