Innan godnatt inlägg!

Det är sova sova säng säng säng dax vilken minut som helst. Var faktiskt bara tvungen att slänga in ett "innan godnatt inlägg". Tanken slog mig för en stund sedan, snart är det julafton. Den första julen och inte den sista farfar inte är med oss. Ibland och rätt ofta önskar jag att det bara var så att han låg på sjukhuset, att han inte alls var borta. Men man får inte vara egoistisk, fast det är väldigt lätt att vara det när någon man tycker om försvinner. Egoistiska tankar finns alltid runtom dödsfall bland dom närmaste... För oavsett vad, tänker man ändå.... "Tänk om...."  Jag hoppas du inte lider mer eller har ont, mina tankar är hos dig väldigt ofta.
Min farfar <3

Jag

undrar faktiskt en sak. Eftersom jag tydligen aldrig är nöjd? Är det ingen som har lust att hjälpa mig fixa en schysst bakgrund till denna blogg? För jag kan inte. Sen ska jag aldrig mer fråga någon om hjälp! Haha...

Tills nästa gång jag vill göra om den! *Skämt åsido* Eller....???


Nu är det natt, för mig som ansvarsfull vuxen människa som ska upp på skolan i morgon och jobba mitt ass off på matten. Kan behövas med all denna frånvaro. Sleep tight you motherfuckers!




By the way; Jag behöver hjälp att bestämma mig vilken "signatur" jag ska ha.. Så dom få stackarna som tar sig tid att läsa denna värdelösa blogg kanske kan slänga in en kommentar?









Kommentarer
Postat av: tess

tycker du ska ha den första:)! <3

2009-12-08 @ 00:23:02
URL: http://tessgidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0