Jag förstår inte?....

Jag kan ärligt talat inte förstå. varför det aldrig någonsin kan få vara bra..... Längesedan jag var så här less på precis allting, jag har gråtit, jag har varit arg, jag har varit riktigt jävla besviken. Varför ska alltid någonting gå åt helvet? Jag är bara en person, ibland önskar jag att jag var flera. Så jag slapp ha dåligt samvete för någonting jag egentligen inte borde ha. Jag önskar att jag bara kunde försvinna, gräva ner mig själv en stund.


för ingenting man gör blir bra ändå..


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag tänk om man bara för en stund kunde få gräva ner sig och sen komma tillbaka!!

Sen att det ofta är eller känns som att saker går åt helvete hela tiden då man mår piss är väl just för att man är mer mottaglig för allt det negativa.



Hoppas allt blir bättre KRAM

2009-12-26 @ 21:34:21
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0