Jag har ett problem!

Jag har ett problem, som känns rätt allvarligt nu när aggressionerna börjar ta överhand. Jag kan absolut ingenting om det här med blogg design, fattar knappt hur man ändrar färgerna på texten? Bah! Så efter hundra försök... Så har det ännu inte ens blivit som jag vill ha det! Och det brinner i mig riktigt. Så om någon vill hjälpa mig med bakgrunden och texten får dom gärna göra det eftersom Cattis var så snäll och hjälpte mig med headern! :-) Jag behöver hjälp, åt mina aggressions utbrott och all jävla ilska som får mina öron att lysa rött och ryka!

r övrigt så kommer nog lite bilder från min födelsedag, på presenter och annat. Och eftersom jag är en sån fruktansvärt tråkig människa så är det de enda bilderna ni får. För jag knäpper fan aldrig kort, och ändå tjatade jag som fan på pappa att jag ville ha en systemkamera. Och det fick jag, och nu sitter jag här med två vanliga digitalkameror och en systemkamera. Används dom? Nej! Skärpning..... Kort kommer väl, när jag har minne, tid, lust och ork.

Och grattis vill jag säga till humlan som har blivit mamma åt en söt Liam! Glad för din skull att det gick vägen den här gången.. Att du tillslut fick det du ville. Välkommen till världen lilla bebis Liam! :-)


Update kommer väl lite senare, då jag haft ork att lyfta mitt feta arsle och lägga in korten på mina presenter.
Så numera är man 20 år och okysst! Det är inte illa pinkat....


Du är kärlek för mig

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0