Jag säger upp mig livet snart!

Jag säger upp mig livet snart! Nu är jag trött på att vara sjuk, fick knappt sova en endaste blund i natt för hostan. Jag trodde jag skulle kräkas upp allt innehåll jag har.. Fick sjukanmäla mig idag, det är ju just typiskt. Så ringde jag upp till vårdcentralen också, och berättade hur det låg till. Att jag har svårt att andas och hostar tills jag spyr. Och deras svar blev att dom skickar ett recept på hostmedicin via elektron. Shit, man blir så bemött på sundsvalls sjukhus och sundsvalls vårdcentraler. Varför är jag inte chockad? Visst, det kan ha med svininfluensan att vara, men tänk om det skulle vara något annat? För jag betvivlar just nu starkt att jag har svin influensan.. Men så är det ju, sundsvall är omtalat för att ha ett av landets sämsta sjukvård. Och det kan jag faktiskt hålla med om! Blä!!!! det rätta ord valet just nu..


Och massvis med snö har vi fått här i norrland, fyfan så less jag blir. Jag hatar kylan och jag hatar verkligen snö! Jag önskar verklige njag vaknar i morgon och att det är soprent på backen, för i år kämner jag ingen jul feeling överhuvudtaget och önskar att julen inte fanns. Julfirandet nu för tiden handlar inte om gemenskap, bekantskap och vänskap. Utan bara ett byte av pengar & presenter. För dom som har barn är det väl annorlunda för, men jag skulle kunna vara utan julen, nyår och året efter med..

bitterfi*ta.se












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0