Julafton och allt därtill..

Får väl börja med att skriva och hoppas alla haft en bra jul... Det har jag iallafall haft! Även fast jag skulle kunna varit utan, man är inte 4 längre så det är inte lika roligt. Grymt roligt var det att se Nellie bli så glad över alla klappar hon fått av tomten! Det är mostershjärta det!

Nyårs firandet blir det med min enda och sanna vän Ellen. Alla andra självgoda motherfuckers som kallar sig för mina vänner som inte svarar när man ringer eller inte hör av sig kan ju fira den så jävla roligt tycker jag! Det är fan tragiskt att man jämt ska bli besviken och ledsen, på dom man trodde var sanna var tydligen rena jävla skit högar. Men jag är glad att jag kom på det nu, och inte sen.....

Jag är ledsen, deprimerad, arg, bitter, sur och allt som hör till.
Hjärtat har tappat färg och ögonen fäller tårar, jag hatar denna depression.
jag hatar mitt liv

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan vad roligt vi ska ha på nyår:) tack för du finns för mig <3

2009-12-28 @ 16:01:40
URL: http://elleeennystrom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tur att vi finns för varandra <3

2009-12-28 @ 16:05:40
URL: http://elleeennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0