Lucia firande rondellens förskola!

Idag har man varit på systerdotterns lucia på dagis. Shit vad tiden går fort, tyckte inte alls det var längesedan hon inte ens kunde gå eller prata. Men där gick hon lilla flick tjejen, med sin fina lucia dress och krona. Men den fick inte vara kvar länge :-) Jag blir smått förvånad när jag kommer till nellies dagis, eftersom både jag och natalie gick där som liten. Och det är sjukt att samma fröknar som vi haft jobbar kvar, några stycken av dom. Och dom ser exakt likadan ut! Frågan är ju den, man kanske tycker man har blivit vuxen fast i själva verket det inte alls var längesedan man gick på dagis eller så har dom helt enkelt stannat i tiden. Blir ju lite, back to the childhood. Och just när jag kommer dit, så önskar jag att jag var liten igen! Sånt jävla mysigt dagis och snälla fröknar.. Eller så är det bara för att man gått där själv man tycker det.

Sen åkte vi hem till Natalie & André, dom bjöd mig på mat. Vi satt och surrade, tvättade Chilas tass eftersom hon har ett sår där som hon själv ställt till med att tugga på sina tassar. Förstår inte varför hon gör det? Om någon har en susning kan dom ju säga det till mig. För det är ganska frustrerande att ha en hund som hoppar på tre ben och har jätte ont och tuggar på sig själv när man inte vet vad som är fel...

Kanske uppdaterar sen, ska fortsätta nörda nu.

puss,
"hopeless to describe, the way i feel for you.
no matter how i try. words will never do"

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0