Mer snö!

Åh nej, ännu mer snö. Och jag som sa till mamma förut att jag verkligen hoppades på att det inte skulle bli mer. Jag gillar inte snö och kyla, inte Chila heller för den delen.. Kom hem från natalie för ett tag sedan, tvär slockande på soffan hemma hos henne. Så jag det var väl ett trevligt besök? Hmm... Jag har haft så sjukt ont i huvudet exakt hela dagen, riktigt ont.. Nästan så jag vill gråta! Det är hemskt. Och dator sittandet gör det väl säkert bättre, eller? Det känns iallafall som min lilla ärthjärna ska rasa i bitar. Jag hoppas det känns bättre snart, annars kommer inte jag kunna sova i natt. Idag har man iallafall varit och handlat en julgran, och klätt den. Mysigt blev det!

Jag vet inte alls vad jag ska skriva här? Vad ska jag skriva?


tala är silver, tiga är guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0