Nej fyfan säger bara jag...

Jag kan inte sova, jag är bara så irriterad. Jag har funderat, funderat väldigt mycket. Vart är dom som kallade sig själv för mina "vänner"? Ha.. Och jag syftar väldigt mycket på vissa personer, jag blir så JÄVLA arg! Det sägs att gammal vänskap rostar aldrig, men denna har fan möglat. Vänner sen barnsben, och nu? Och inte är det jag som har sett till det! DET ÄR DU SOM HAR SKITIT I MIG, INTE JAG SOM HAR SKITIT I DIG! Men jag har fan lust att skita PÅ dig! Trodde aldrig att du om någon kunde sjunka såhär lågt............


Tack för tiden vi hade iallafall.
Den betyder något för mig, och betydde väldigt mycket för mig.
Men nu börjar jag tvivla på om det ens var värt att kalla dig min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0