She's like the wind.

Vilken päst och pina! Blää, denna natt var ett rent helvete faktiskt. Så mycket har jag nog aldrig någonsin i hela mitt liv hostat. Nära döden upplevelse kändes det som, samtidigt som jag hostade så jag höll på att spy så fick jag ingen luft och det gjorde fruktansvärt ont i halsen och bröstkorgen. Nu har jag ätit några tabletter som ska vara bra när man är sjuk så jag får se om det blir bättre. Jag tvivlar lite, men man måste väl hoppas. För jag tror faktiskt att viss medicin påverkar en mer för att man tror på det psykist. HAha, antigen är det jag som är konstig eller så är det så? Vad vet jag...


Nu sitter jag här och har nyss målat naglarna med rosa nagellack och ska bege mig upp på unga vuxna.
Jag gruvar mig, för att gå hem när jag är så hjävla sjuk och det är inte direkt varmt ute? PLUS att jag ska hämta ut mina fina moonboots. Vilka läcker bitar! Whoaa..

uppdaterar sen när jag har något intressant att skriva.
om jag får något intressant att skriva.


pusss


just idag saknar jag dig mycket.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0