Frossa trots sol..

Fryser som faaaaan, trots att det är soligt och fint ute. Vet inte om det har med foten att göra eller vad det har.. Men man ska aldrig säga aldrig, och spelet gör mig galen. Kan inte minnas när jag spelade sist, men jag har blivit riktigt torsk på The sims, kalla mig fjantig. För det är jag med nöje! Har suttit och läst andras bloggar, alla verkar så lyckliga... Men, vad fan hände med mig? Känns som om allt går åt helvete, precis allt. Eller så är jag en inbillningssjuk liten människa bara. Skulle egentligen ha varit ner på arbetsförmedlingen idag, men som vanligt blev det ingenting av. För att en viss människa sover och sover, man kan ju undra vem... Måste, jag verkligen MÅSTE dit i morgon! nu tänker jag inte skriva mer för jag har inget att skriva, men bilder kommer så fort jag använt kameran. Haha
sooooo loooooooooong








Kommentarer
Postat av: Madde

Folk låtsas vara lyckliga i bloggarna men i själva verket lever dom långt ifrån lyckliga liv!

Så är det! =)

2009-06-09 @ 23:31:44
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0