The sims, chips och fotjävel!

Då sitter man här och lider, förbannade fot. Sitter och spelar the sims och sneglar lite på tvn. Min fot värker riktigt mycket och ont gör det, fick slänga mig i soffan förut och gråta en skvätt. Vad ska man med sklett till om man ändå bara ska ha ont? Samma med hjärtat, vad ska man med en sånt till om man bara har ont i det? Jag fattar inte.. Vaknade i går, och kunde inte resa mig. Och det värsta är, att jag inte vet vad jag har gjort, så jag får gå på insidan av foten medans den yttre sidan värker som aldrig förr.. Och sjukhuset var inte heller till någon större hjälp, med min tur är det väl något som är brutet så jag får gå på kryckor i sommar. BRA DÄR MADELENE! Nu har jag skrivit ett inlägg iallafall, som alla plus jag skiter i. För inget är intressant iallafall! :-) Nu ska jag fortsätta nörda och tycka synd om min stackars lilla??? fot.






Kommentarer
Postat av: anja

men min lilla goa dotter.du måste till en läkare kram

2009-06-09 @ 09:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0