mmmmm

Grattis min älskade mamma på 43-års dagen! :-)
Då sitter man här, åter igen efter en långpromenad med hundarna. Varför ska det vara så kallt för? Ska det verkligen vara såhär kallt i juni månad? När alla lyckliga bastards tar studenten.. Alla utom jag! Haha, som vanligt är det "alla utom jag"..

Nu sitter jag här och har gjort det en liten stund och desperat tittar efter en sida där man kan beställa vägg dekorationer till rimligt pris, är det någon som vet av någon? För nu jäklar ska det bli ordning och fint på torpet. Och torpet menas då mitt eget hem, för folk som inte förstog. Jag har sökt som en idiot rent ut sagt men hittar bara andra, mycket roliga saker. Löshår, löshår, löshår! Pumps, pumps, pumps! Parfymer, smink, smink, smink! ÅÅhhhhh, ibland önskar jag, eller väldigt ofta att jag är en bankomat. För jag har hittat sjukt sjukt mycket jag vill ha, och ett par trosor för 700kr! Det hände något sjukt alldeless nyss när jag var på toa, när jag kom ut och skulle sätta mig vid datorn igen. Då ligger det där, på tangentbordet en torkad blomjävel! Och det konstiga är, det är bara jag vaken.. Jag blir lite skraj! För den låg verkligen där, var tvungen att se mig omkring för att se om någon jävlades. Men som förväntat var det bara, jag jag jag jag och åter jag. Och jag tog faktiskt ett bildbevis...Kan någon säga mig, VAD FAN ÄR DET FRÅGAN OM!?



Och lite mer bilder;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0