Apologize

Idag är som alla andra dagar, en depp dag. Jag har blivit riktigt bekant med ångesten igen, den sviker mig nog aldrig. Det är jag och min jävla ångest. Som får mig att ramla i bitar och verkligen känna, att nu vill jag inge mer. Denna jävla ångest som får mig att komma på vem jag har varit och faktiskt är än. Denna förbannade ångest som får mig att inte kunna sova, och denna ångest får mig att tänka.. På allt jag inte borde, men jag gör det ändå. Jag har lärt mig, tårar framkallar ångest, ångest framkallar känslor, och känslor framkallar det undermedvetna, och det undermedvetna gör en chockad. Det finns mycket jag kommit på nu, som jag faktiskt inte visste. Eller så visste jag men bara förträngt.. Jag hatar det här...

Dagens

Humör: Nere

Utseende: Leggings, tunika och tröja

Känsla:  Förvirrad

Sugen på: Inget

Dagens måste: Finns inget måste.

Dagens sämsta: allt suger!

Längtar efter: Någon som tycker om mig

Saknar: Mycket mycket

Kvällens faktum: When you can live forever, what do you live for?

Dagens låt: One Republic - Apologize





madde






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0