Jäklar vilken kvinna..

Haha, en sju jäkla kvinna måste jag vara! Jag lyckades fixa länkarna helt själv, trots Amandas tappra försök att få dom att synas. För, för henna var dom svart men för mig vit och syndes inte alls. Så loggar jag in på bloggen och bara fick ett infall att ändra en kod, och vipps så var färgen ändrad och länkarna syndes! Whuho.. Jag blir näst intill impad av mig själv ibland.. Så, nu har jag lite mer feeling att skriva i bloggen när jag har den som jag vill. Trots att jag skulle kunna ändra design varje dag för att jag tycker det är roligt. Eller så får jag skaffa mig en massa bloggar helt enkelt ;-) Så nu sitter jag här igen, med en spänningshuvudvärk som gör att jag börjar tro att mitt huvud ska falla i bitar snart. Har varit väldigt duktig idag tycker jag, vaknade 10.25 prick (för min klocka e ställd på det varje dag) tittade på våra bästa år, smörjde mina fötter (jag har noja på det), gick in och tvättade av mig, smörjde in mig, gick ut med hundarna, kom in och diskade, dammsugade och plockade i ordning allt här hemma, väckte mr.t ett antal gånger i hopp om att få lite hjälp utan resultat. Så jag har fått mig en måttlig mängd med irritation idag som var väldigt nära att rinna över så jag gick ut med hundarna engång till. Och yttligare engång till väckte jag han när jag kom in. Och utan att bli förvånad, så somnade han om. Alla mina 3 sover som utslagna rockstjärnor på soffan. Jag behärskade mig, och satt mig här med en kopp kaffe. Ska väl snart gå till Ica och köpa mig något att äta. En sak till måste jag nämna, jag har en ängel till vän. Therese Gidlund, en av dom få som verkligen finns och ställer upp. Du är en ängel Tessie! Tack för allt... Nu ska jag titta vidare hade jag tänkt, på återseende :-)

Mamma, pappa, syster N, syster S, lillebror D. Ett liv utan er vore inte värt att leva..
One flesh, one breathe, one life, one blood 







Kommentarer
Postat av: natalie

livet är inte värt utan nellie heller. ;) <3

2009-05-27 @ 23:10:39
URL: http://nataliew.blogg.se/
Postat av: tess

gumman, kommer alltid finnas därför dig, det ska du veta, <3, du är en helt underbar vän, jag älskar dig<3

2009-05-28 @ 00:13:32
URL: http://tessiegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0