Sommar

Sommar sommar sommar! Det är faktiskt första gången jag njuter av att dom klipper gräsmattan. För i morse när jag vaknade, gick upp på balkongen och tände en cigg. DET ÄR SOMMAR! Och jag hoppas den här sommaren kommer bli bättre än någonsin, med min familj, min älskling och mina 4 benta barn Chila & Harley. Igår var jag ända ner till åmål med Helene, Tommy & Jonas och tillbaka, följde med som sällskap. Jonas köpte en hund, fy så söt han var. Hade jag haft pengar med mig, hade jag också köpt en utan att tveka. Vart helt förälskad i en tik som jag bar runt på, en sån söt rynkig krabat med gröna ögon. Och jag kände verkligen,jag vill ha henne! Nu i efterhand vet jag inte om det var tur eller otur att jag inte köpte någon. Men hon skulle ha passat väldigt bra med mig ;-) Hon såg ut som en Molly.. Awh! Det kommer ta ett tag innan jag kommer smälta det där, jag hade hjärtesorg på vägen hem. För hon såg verkligen ut som en "Snälla ta hem mig" goshund. Men men.. Det var en hell of a ride kan jag säga, hela 4 saker hände under resan. Kofångaren lossnade, handbroms vajern lossnade, fälgen fick sig en rejäl smäll och själva hund gallret i bilen slet Chila och Harley lös. Trots det var det trevligt, mr t låg i mitt knä på vägen hem, och jag hade inte samvete att flytta mig fast det kändes som om jag hade ett ben. Det högra benet hade somnat, och jag hade verkligen inte känsel. Han såg ut att sova så gott, så jag satt så en bra bit. Ja, vad gör man inte ;-) Kalla mig toffel, men jag kallar mig ödmjuk och snäll jag! Haha..

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan gå ut och gå med Chila i det fina vädret.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0