You'll be in my heart

Tillbaka igen, tillbaka dit jag aldrig ville komma. Nu är jag själv,. själv på riktigt. Jag vill inte vara det, jag vill inte vara ensam. Jag vill inte vara den idiot jag nu varit, jag vill inte vara den dumma jäveln som aldrig förstår något. Jag är så fruktansvärt ledsen för allt jag någonsin gjort dig, och för allt du någonsin gjort mig. Jag ville aldrig att det skulle gå såhär långt, men nu har det gjort det. Och du &  jag, vi, ensam. Varför lät jag mig själv gå? Framförallt, varför lät jag dig gå?.. Det är mycket jag ångrar, allt för mycket. Jag har sagt för mycket, alldeles för mycket. Och dumma jag, lär mig aldrig av mina misstag. Detta var nog det största misstag jag gjort, som gjorde att jag är och förblev ensam.´






madde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0