Ingen bra dag..

Idag har inte varit någon bra dag. Jag har varit arg, så jävla arg på PRECIS allting. Haft så sjukt mycket ångest för absolut INGENTING. Jag tror jag vet vart jag är påväg... Igen.... Det skrämmer mig, samtidigt som det känns som om jag inte vet bättre. Jag har varit nere så länge, jag har haft ångest så länge. Så många år att jag tycker det känns konstigt när jag är utan. Det är sinnessjuka ord, men det är så sant. Sinnessjuka känslor, och dom är verkligen sann. Det är seriösare tider nu, inte som när man var 14.. Det är seriösare nu, när man tar hand om sig själv. Man måste ta tag i dom problemen man har innan man skaffar nya. Vilket jag inte gjort, jag har 73964 kg i bagaget och har lättat 4 på ett ungefär. Varför är jag så jävla dum, varför har jag så svårt att tala? VARFÖR har jag svårt att minnas? ibland skrämmer det mig. Men som sagt, jag vet inte bättre.. Det känns inte som om jag vet bättre... Det är det förflutna som gnager, jag är rädd, arg och väldigt ensam.. Det gör ont att ha en trasig själ, men det gör ännu ondare när den blöder...












Kommentarer
Postat av: Kamilla

mm ja precis det gör ondare då den blöder håller med :( styrkekram

2009-11-23 @ 16:43:58
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0