Yesterday is gone.

Då sitter man här efter en underbar helg i skogarna.
Det betydde mycket... Har haft väldigt trevligt, mysigt och roligt med kortspel och massvis med skratt..

Vill tilldela detta inlägg till mina vänner, som längre inte finns kvar på jorden.

Jag satt och kikade runt på facebook. Och såg att Kevin fyller år idag, det kändes hemskt.. Ledsamt och tråkigt. Att säga grattis och vara så väl medveten om att han inte längre finns. Fast någonstans har jag inte förstått, att min vän faktiskt är borta.. Trots att det gått flera månader. Grattis på din 21 års dag Kevin!

Tänker på dig när jag hör denna...


Och nu i november med, var det 2 år sen Kickan lämnade oss.
Det är ofattbart, sjukt, otäckt, saknad och väldigt ledsamt. Jag kommer aldrig glömma, tiden då du var min bästa vän. Glömmer aldrig långa right och pepparkaka. Jag hoppas du sover gott, 1000 tankar....

Jason Mraz - Im yours får mig att tänka på dig.


Den 2 oktober lämnade min farfar livet i obotlig cancer. Jag kommer aldrig glömma, svårast är att le i mörkret.
Sov gott farfar!

Farfars favorit låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0