Whohoww..

Ett inlägg, kors i taket! Jag har besluts ångest, vet inte hur jag vill ha headern. Och jag har inget program som jag kan göra någon i. Someone help me?

Ojoj så arg jag blir när ingenting blir som jag vill. Eller när jag inte förstår saker, mitt liv som ärthjärna med andra ord. Egentligen borde det stå så på min header. En liten ärthjärna och här är mitt värdelösa liv! Heereee you go..
Senaste dagarna har varit helt jävla knasiga och helt för mycket, sjukt mycket tankar och känslor. Så sjukt mycket hat och kärlek. Och har bränt mycket pengar på något man kunde förhindrat. Men vad gör man inte för sin lilla fyrbenta tös. Baby Chila! Fast det fanns inte något annat att välja på heller. Men nu är det som det är, även om det är en skvätt sorgligt så går väl livet vidare. Jag uppdaterar mer i morgon när jag kanske har något vettigt att skriva, och kanske några bilder. Om ni vill blicka in i mitt tråkiga liv! Mwoahaha..

Kan  någon ärligt säga att dom läser denna blogg?
skicka en kommentar och namn så vet jag om den är värd att behålla..



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser din blogg, den är bra.. =)

2009-09-03 @ 02:42:11
Postat av: F

Jag gör;)

2009-09-03 @ 18:17:01
Postat av: Hummelmammi

Japp stumpan, jag tittar in titt som tätt!

2009-09-04 @ 00:23:28
Postat av: emelie

jag :)

2009-09-05 @ 09:30:16
Postat av: Amanda

Jag läser din blogg from time to time. Sitter inte vid datorn varje dag men när jag gör kollar jag om du skrivit något :3

Det är få som läsen min blogg men jag skriver mest för mig själv.

Det nya utseendet blev jätte fint!

2009-09-05 @ 12:08:45
URL: http://amandaswenson.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja läser din blogg!

2009-09-07 @ 18:56:54
Postat av: L

I do =)

2009-09-08 @ 01:22:23
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: ellen

madde, du vet att jag alltid läser din blogg :)

2009-09-08 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0