Ett tredje försök..

Gör ett tredje försök att skriva blogg. Alla andra gånger idag har internet börja fitta sig. Måttligt tröttsamt! Denna morgon spenderade jag i telefon framför våra bästa år. Försäkringsbolaget och veterinären, synd bara att dom var sådana krattor på att förklara. För jag fick inte ut ett dugg av det jag ville av telefonsamtalen. Helt onödigt! Vill bara att Chila ska bli frisk, så jag slipper att lägga ut 7000:- jag egentligen inte ens har råd med. Men vad gör man inte för sin prinsessa, önskar ärligt att jag kunde trolla. Så Chila slapp klådan i tassarna och att hon kunde sova utan tratt, hon ser ut som en riktigt stackare när hon bökat ner sig med tratten och ska försöka sova. Blir väckt varje natt av henne, av att tratten skrapar mig på ryggen eller i ansiktet. Stackarn!.. Till helgen kommer Ellen hit, ska bli trevligt att umgås med någon. För engångsskull... Beöver surra av mig lite, så mycket som snurrar runt runt just nu och jag får aldrig någon klarhet i det hela.

Sen tycker jag att det är synd, att vissa som kalla en för ens vän som sedan går och snackar skit och vet om saker som jag borde veta som påverkar mig på många sätt i det jag lever i nu. Men det är ju bara bevis på vad det finns för fittor, med sådan "vänskap" är jag hellre ensam. Och i det läget stämmer uttrycket "Ensam är starkast"... Och jag har hellre en diamant en massa smågrus, Ellen är min diamant. Bästa vän.. Resten känns bara som smågrus, idioter. Det är så många jag vill be att inte ens titta åt mitt håll mer, bara dra åt helvete. Tro inte att jag glömmer saker, för jag minns precis ALLT. En dag sitter ni där helt ensamma, och det är den dagen jag ska skratta och njuta riktigt. För ut går hem, så är det oftast. Burn in hell motherfuckers!


Nu ska jag kika vidare, möjligen försöka mig på en bloggdesign om inte den jag väntar på kommer snart :-) Någon som vet vart an kan hitta fakta om konflikten på balkanhalvön? Skriver om massa krig och det är det enda jag inte hittar någonting om. Och nej, det står inte i den historia bok jag har!

♥ trohet, ödet, löften
ensamhet, tårar, svek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0