Frukost+Våra bästa år+Mys med Chila = Min morgon

Sitter här just för tillfället och tittar på våra bästa år..  Jag bara älskar det programet! Igår, gick jag och la mig med ilskan om att inte min mobil laddare funkar. Gaaah! Ska iväg snart med syster och forsätta "kampen om F480 laddaren" Kan verkligen en laddare vara så jäkla svår att få tag i? Fattar inte. För varje affär gav mig fel fel fel fel fel FEL! Och det är jävligt fel. Från det ena till det andra så är min dator är inne på lagning nu, det kan behövas. Hårddisken hade tydligen fått sig en smäll och den kan krasha any minute. Så det var väl på tiden att jag lämnade bort den. För en trasig dator vill man inte ha, ungefär som en schysst telefon utan batteri och LADDARE! Blaahooohh! Nu suger det, rejält. Ska ta mig i kragen och väcka min lilla hund som snart fyller 2 år. Sjukt vad tiden går fort, 2 jävla år. Känns som om det var någon månad sedan jag skaffade henne bara, mamis bästa! Man kan tro att det är ett barn jag pratar om, men eftersom jag inte vill ha några barn. Aldrig någonsin så kan jag säga att hon är det närmaste barn jag kommer. Min bebis Chila! ♥

Helgen spenderade jag med Ellen. Jag tror aldrig jag har ätit så mycket i hela mitt liv, men det gjorde jag. Vet inte om jag är sympatisk eller vad det är. Men jag åt, åt åt åt åt och åt. Jag kände mig som ett svullo.. Vi tittade på film, var och solade, målade naglarna, snackade skit, och drack kaffe. Så som tjejer gör, och trevligt var det. Var även med henne på en "Pust och stånk" Övning igår på föräldra kursen. Haha, jag skämdes lite. Men jag gjorde inte ifrån mig ett ljud, för jag ska inte ha några barn. "Lukta på en blomma, blås ut ett ljus" Bah, och om jag någonsin skulle få barn vilket jag hoppas jag aldrig får så tror jag nog inte jag skulle gå på en sån där kurs. Haha, sickness. Nu ska jag väcka min sköna och ta mig en promenix innan jag ger mig in i kampen! För jag kommer inte ge mig förrän jag hittat vart man kan köpa en laddare, en laddare som passar.

lots of love my ladies. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0