Jag är sur! SUR SOM FAN!

Vilken jävulskt sämst dag. Den började bra, men började pö om pö att gå åt helvete för mig. Det är inte sant vissa saker ibland, jag tror jag näst intill varit på alla telefon affärer som man kan ta sig till utan körkort och utan att gå, men hittar inte den förbannade laddare jag behöver. Är det någon som vet vart man kan köpa en laddare till samsung F480? Snarast! Jag fick en ny telefon, och vad händer då jag ska ladda? Hela laddar jäveln bara rasar isär i händerna på mig *måttligt irriterande* jag försöker laga, men jag kan inte *en stor jävla kopp med irritation* jag blir ännu mer arg för att jag inte kan laga *kokar* OCH ÄNNU MER VANSINNIG BLIR JAG NÄR JAG FÅTT FEL LADDARJÄVEL AV VARENDA AFFÄR! *kokar sönder*



Kan någon hjälpa mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0