The holy war!

Kom nyss hem från en heldag hos mormor.. Nästan en hel dag iallafall :-) Ätit gott, fikat gott, fått salva till fötterna och ett armband. Hon är snäll min mormor♥ Ska snart bege mig bort till syster, lilla Nellsan är sjuk. Lillgumman! ♥ i morgon blir det Chilas efterlängtade veterinärsbesök. Den lilla stackarn! Ber till "gud" att hon inte får sprutor och sådant, jag klarar inte av sånt. Mamma hjärtat värker då! Och ber ännu en gång till den "gud" som inte finns att inte ultraljudet visar på någon infektion i livmodern. Så hon slipper operation, om det skulle hända att hon blir opererad kommer jag nog gråta och gå på helspänn hela tiden tills hon mår bra. för nu gör det bara ont i mig när jag tittar på henne, mitt lilla hjärta ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0