try sleeping with a broken heart.

Ohoj, idag är jag faktiskt på bra humör . Eftersom jag ringde försäkringsbolaget idag igen och fick prata med någon som hade mer IQ än den jag pratade med igår. Och jag hade en så pass bra försäkring på Chila att försäkringsbolaget täcker alla kostnader. Så gissa vem som är lycklig? För just det.. För något annat är jag inte ett dugg lycklig över..


Idag, fick jag en sån där förbannade ångest attack igen. Jag gick igenom korridoren, och jag tyckte alla tittade på mig. Vet dom? Jag fick panik, rummet krympte och jag ville bara krypa in i mig själv och försvinna. Jag ville sätta mig på golet och gråta, för ingen förstår. Jag ville slita av mig allt hår, klösa ut mina ögon, gräva ut mitt hjärta, klippa sönder själen så jag aldrig mer behöver känna någonting. Just nu tycker jag allting är så falskt och äckligt, äckliga liv. Äckliga känslor, super äckliga tårar... Ännu äckligare blir det, när jag kommer på. Att det faktiskt är mitt eget fel att allting är som det är, för jag har nyss kommit på. Jag tappade bort mig själv den dagen jag blev deprimerad, och dom dagarna jag högg sönder mina armar och ben i hopp om att blöda till döds. Jag är inte död, men ibland önskar jag. Mitt inre känns dött, för någon har trasat sönder det. Allt är bara jag, och jag är trasig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0