Usch, fy & blääää!

Ja.. vad händer+ När man engång bestämt sig för att verkligen sköta allt så fel fritt som möjligt... Ja, man spyr. Jag var tvungen att kräkas igår, men trodde det var för att jag druckit dagen innan. Så jag kliver upp i morse, och klär på mig och borstar tänderna. Och vad händer? JO, jag spyr igen. Detta kan väl ändå inte vara sant... Alldeles tjock i halsen är jag, och har ont i magen. Jag hatar detta!...  Inte nog med det så verkar inte Chila bli bättre å sin medicin, det är jobbigt att stackarn jämt behöver ha tratten på sig för att inte tugga sönder tassarna.

Någon som vet vart det finns svamp medel/medicin till hundar? Tänkte prova med sådant och hoppas på att hon mår bättre.. Annars är det bara att punga upp 7000 lax på utredningen som kommer ske den 23, det svider. Men man måste ju om det inte blir bättre.

För övrigt är jag så jävla matt man kan bli. Färglös och trött! Det är sjukt hur ens psykiska mående kan påverka en fysiskt. För det gör det faktiskt, av psykist lidande blir man fysiskt utmattad.. Blääää


det enda jag har att säga är USCH, FY OCH BLÄ!! Ge mig ett nytt liv? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0